I DINA ÖGON

i dina ögon ser jag trygg het i dina ögon ser jag lycka i dina ögon finns det en framtid!!!
jag undra hur mycket kan manse i någons ansikte?! fins det en muskel kobination för varige utruk eller är det bara ett ansikte med ögon som säger allt!!! jag undrar om ögonen säger något eller om det är själen som skriker!!! muskel rörelsena var för reagerar dom nästan samma på alla meniskor när man är lycklig? varför vet alla att man är arg om man vinklar ögonbryna och hänger med munen!? varför är deflästa meniskor så vana att ha samma vanor varige dag !?? alla är vi olika men ändå så lika samma ansikt utruk när vi är ledsena och alla har vi ett par skrikande ögon!!! jag undrar om vi är så lika utan våra vannor och mensklig form?   ♥Toblin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0